دیدن تو
نوشته شده توسط : آبجی

فقط بزار ببینمت فقط همین . همین و بس

بخوای نخوای دیگه شده دیدن تو واسم نفس

فقط بزار ببینمت دیگه اینو ازم نگیر

هر چی بگی هرچی بخوای.حتی اگه بگی بمیر

فقط بزار ببینمت . فقط بزار ببینمت

من از تو چیزی نمیخوام غیر نگاهی مهربون

فقط یه لحظه داشتنت به من دوباره میده جون

من از تو چیزی نمیخوام داشته هامم میدم به تو

از جون بگیر تا نفسم همش رو بخشیدم به تو

فقط بزار ببینمت . فقط بزار ببینمت

داداشي جونم دوستت دارم

اينم از خونه جديدمون

من حالم خوبه خوبه

شما چطوري؟

انشاالله كه حالتون عاليه؟مگه نه؟





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 17 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نیوشا در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
ابجی من که الا دوست ندارم از اینجا بروم شما را نمی دانم دوست دارم تا شب با شما حرف بزنم شاید دیگر هیچ وقت دیگر نتوانم با شما حرف بزنم

/weblog/file/img/m.jpg
نیوشا در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
سیریش خودتی ابجی من خانومه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: